Gezi Özeti

Giderken Yanınızda mı?
  • Pasaportunuz
  • Seyahat Sağlık Sigortanız
  • Yurtdışı çıkış harcı makbuzunuz
  • Fotoğraf makinanız
Buralara giderseniz gönül rahatlığı ile Amsterdam'ı turist olarak gördüm diyebilirsiniz.. (Detaylar ve daha fazla mekan için rehberdeki gezilecek yerler, müzeler ve alışveriş bölümlerini mutlaka okuyun)
  • Kanal Turu (İlk bunu yapın, ön tanıma olur şehri)
  • Dam Meydanı (Dam)
  • Leidseplein (Eğlence / Turistik)
  • Rembrantplein (Eğlence / Turistik)
  • Red Light District (Eğlence / Sex Showları)
  • Vondelpark (Doğa / Kafa Dinlenme)
  • Rijksmuseum (Resim / Klasik Sanatlar)
  • Van Gogh Müzesi (Resim / Klasik Sanatlar)
  • Stedelijk Müzesi (Çağdaş Sanatlar Müzesi)
  • Anne Frank Haus (Anne Frank Evi)
  • Albert Cuyp Markt (Avrupanın en büyük açık hava pazarlarından)
  • CoffeeShops (Yeme / İçme diyelim hadi..)

31 yorum:

  1. CoffeShops yeme içme :D

    YanıtlaSil
  2. Ongun bey, ellerinize saglik, yine guzel bir gezi rehberi bizlere sunmussunuz.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Umut Bey..Umarım işinize yarar :)

    YanıtlaSil
  4. bence daha detaylı anlatılabilirdi..nereye nerden ve nasıl gidilir gibi bilgiler yok..yine de teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Gezmeniz gereken yerler ve Müzeler bölümlerinde bu yerlerin detayını bulabilirsiniz. İyi Tatiller!

    Ongun Tan
    amsterdam.gezirehber.in Editörü

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederiz,bizim için çok faydalı bir rehber oldu

    YanıtlaSil
  7. İşe yaramasına sevindim Tuba Hanım. Selamlar,
    Ongun Tan
    gezirehber.in Rehberler Serisi Editörü

    YanıtlaSil
  8. gerçekten faydalı bilgiler elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Geçtiğimiz hafta Amsterdam'daydım.Vermiş oldugunuz bilgilerin bir dökümünü alıp pasaportumun arasına koydum.Gerçekten çok yardımcı oldu sayenızde bu harika şehri keşfederken vakıt kazandık.

    Teşekkürler :)
    Aslı

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bilgiler vermişsiniz cok tşk ederim.. yeni tayland dan geldim arkş amstrdam gitmemizi önerdi araştırayım derken sizin yazıyı okudum.birde bana tayland cok ucuz geldi amsterdam bu konuda nasıl euro olduğu için pahalı şehir sanırım bi arkş su fiyatının 3 euro olduğunu söyledi .msn adresimi yazıyorum eklersenız sevinirim. darkmenn14@hotmail.com.. ismim mustafa yaşlı

    YanıtlaSil
  11. Bu ay sonunda 3 gece için gideceğim. Bilgiler derli toplu olmuş. ;nşallah sizin gibi ben de memnun kalırım. Otel seçimim konusunda biraz tereddüt geçirdim ama iyi olduğunu sanıyorum.

    YanıtlaSil
  12. Çok faydalı bilgiler, emeğinize sağlık tşkler.

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkür ederim
    epey bilgi sahibi oldum. emekleriniz takdire şayan
    klavyenize ve ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  14. Merhaba şu anda vize işlemlerimi tamamlamaya çalışıyorum 10 günlüğüne tatile gideceğim , karşı taraftan davetiye geldi acaba otel rezervasyonu yapsam daha mı sağlılı olur ne dersiniz ? fikrinizi alabilir miyim bu konuda şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Çok açıklayıcı bilgiler teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. veni, vidi, vici...sin city

    YanıtlaSil
  17. merhaba asim semra .yazinizi okudum cok ilginc ve yardimci bilgiler .yarin amsterdama gidiyorum gezi amacli..pek bir bilgim yoktu bu sehir hakkinda aslinda ..simdi sayenizde yetieri kadar sehir hakkinda bilgi sahibi oldum..tesekur ederim tavsiyeleriniz ve bilgileriniz icin..selamlar:)

    YanıtlaSil
  18. Arkadaslar ben hollandaya yerlestim, hollandanin en guzel yeri amsterdam ayda bir kez buraya gidiyorum cok canli bir yer.fakat hollandanin diger taraflarinida gezmelsiniz, ozellikle noord-brabant, utrecht vs yerleri.ve mutlaka efteling diye bir disneyland tarzi bir yer var tilburg da mutlaka orayi gorun bana dua edeceksiniz :) iyi eglenceler...

    YanıtlaSil
  19. çok güzel anlatmışsınız herşeyi,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  20. Yarin gidecegim kismetse. Tum bilgiler icin tesekkurler, cok yararli bir rehber olmus.

    YanıtlaSil
  21. ben baküde çalışıyorum direk buradan gideceğim TC vatandaşı olarak Türkiyeye uğrama şansım yok yani vize işlemleri için ne yapmak gerekiyor acaba.

    YanıtlaSil
  22. ayrıca hollandadan yakın şehirlere alternatif olabilecek gezi önerileriniz varsa sevinirim teşkekürler

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar, Baku'deki Hollanda elciligine basvurarak Turkiye'ye gelmeden vizenizi alabilirsiniz. Hollanda'da Amsterdam disinda su anda oneri verecek kadar bilgili olmadigimdan, diger sorunuzla ilgili yardimci olamayacagim.
    Iyi Tatiller,
    Ongun Tan
    gezirehber.in Rehberler Serisi Editoru

    YanıtlaSil
  24. sizce bir program yapmalımıyız gezeceğimiz yerler bakımından.yapmazsak günlerimiz heba olacak diye bir düşüncem var siz nedersiniz...

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar Ongun Bey, öncellikle ellerinize sağlık bu rehber için. Ben önümüzdeki hafta iş için amsterdamda olacağım. 2,5 günü de 'gitmişken göreyim' tatiline ayıracağım.:) Orta halli yemekler vs için ortalama günlük kaç euro ya ihtiyacım olur en az sizce. Bir de, ben tek başıma olacağım ve 32 yaşında bir kadın olarak gece nerelere gitmeliyim, nelere dikkat etmeliyim, ya da şu şu bölgelerde şu saatten sonra tek başıma olmamalıyım gibi durumlar var mıdır? Bu konularda yönlendirebilme şansınız var mı acaba? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  26. Amsterdam yazınızı çok beğendim tebrik ediyorum.2000 ve 2013 de ben de Amsterdam da bulundum. Blog sitemde bir Vlog olarak yayınladım. Merak edenler için :http://dnyaninetrafinda180gn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. Amsterdam'da kalacak ucuz bir yer arıyorsanız, merkezde Hotel Nadia diye bir otel vardı, tavsiye ederim. Odaları küçük ama kendi klasmanında iyi bir otel.

    YanıtlaSil